გამარჯობა,მე შეშლილი ვარ !


გამარჯობა,მე შეშლილი ვარ !

გამარჯობა ! მე არანორმალური ვარ,შეშლილი ფიქრებით .
იცით რამდენი სისულელე მომდის თავში?ზოგჯერ ვფიქრობ,ასაკს და ცხოვრებას არაფრი ხეირი მოუტანია ჩემთვისთქო…
აი,ახლა ვფიქრობ,რა მოხდებოდა ცხოვრებაში ერთხელ ისეთი შეცდომის დაშვების უფლება მომცენ,რომელსაც აღარასოდეს გავიმეორებთქო..
შეცდომას თავი დავანებოთ და ახლა,ამ წამს
მინდა უბრალოდ ჩემებურად ვიარო ქუჩაში,ვიყვირო რაც მინდა,სადაც მინდა,ფეხი მივარტყა სანაგვე ურნას..ავხტე სკამებზე,ჩამოვსრიალდე მოაჯირებზე..
ადამიანებო! ჰო,შეშლილი ვარ და მომიტევეთ,რომ თქვენ არ გგავართ..რომ თქვენსავით ქუჩაში მშვიდად სიარული არ მომწონს…
რამდენი რამ მინდოდა დამეწერა,ისე ვიყავი ამაში ჩაფლული,თითქოს …
მაგრამ უცებ მივხვდი,რომ მეც თქვენნაირი ვარ,იმის მიუხედავად,რომ არ მინდა ეს..თქვენ ჩემთან ერთად გააკეთებდით ამ სისულელეს?რა თქმა უნდა,გააკთებდით არ გააკეთებდით..და ძალიან ვწუხვარ !!

One thought on “გამარჯობა,მე შეშლილი ვარ !

  1. გავაკეთებდი… ახლაც 20 წლის ასაკში და კიდევ უფრო დიდიც რომ ვიქნები თა… : )))))

გაუკეთე კომენტარი

