22 მაისი..


Image

დავიბადე 1989 წლის 22 მაისს🙂 …და წესებიდან გამომდინარე,ყოველი წლის 22 მაისს ჩემი დაბადების დღეა:)

დიდი მადლობა დედას ჩემი მოვლენისთვის..დიდი მადლობა უფალს..მე ვიცი რამხელა ბედნიერება იყო ჩემი დაბადება ჩემი გარშემომყოფებისთვის,ჩემი ოჯახისთვის,ახლობლებისთვის..

მაგრამ მე ეს დღე არაფრად მიმაჩნია..

არაფერი მომხდარა განსაკუთრებული…უბრალოდ ყოველი წლის 21 მაისის 00:00 დან 22 მაისის 00:00 მდე არ არსებობს რაღაცის გამო ცრემლი არ მომადგეს..და ეს რაღაც არაფერი განსაკუთრებული არაა,უბრალოდ იმდენად მაქვს შინაგანად ჩაბეჭდილი,რომ ამ დღეს მე ცრემლიანი უნდა ვიყო-რომ მცირედიც საკმარისია ცრემლისთვის..

სასწაულია პირდაპირ..22 მაისის 00:00 ზე ეს ყველა განცდა და სევდა ქრება,და ისევ ძველი თათა რჩება..ჩვეული ცხოვრებით…

 

რამოდენიმე დღის წინ,ანალოგიურად დამემართა ჩემ დაბადების დღეზე..დილით წავედი ტრენინგზე და მერე მთელი დღე ისე გავატარე,რომ არ მოვშორებულვარ კომპიუტერს..

ყველაფრის მიუხედავად მჯერა,რომ ჩემს ცხოვრებაში გამოჩნდება ადამიანი,რომელიც 22 მაისს ბედნიერ დღედ მიქცევს..დარწმუნებული ვარ ! მე მჯერა ამის..არანაირი იმედი,მე ვგრძნობ ამას..და მიხარია,რომ ბედნიერება წინ მაქვს 23 წლის გოგოს🙂

2 thoughts on “22 მაისი..

  1. დარწმუნებული ვარ ! მე მჯერა ამის..არანაირი იმედი,მე ვგრძნობ ამას..და მიხარია,რომ ბედნიერება წინ მაქვს 23 წლის გოგოს <——– რასაკვირველია წინ გაქვს, ნუ ასე ვთქვათ, ბედნიერება გვიანი არასდროს არაა🙂

გაუკეთე კომენტარი

