ჩემი დღიური..


მოკლედ,აი ესაა ჩემი დღიური:)) ახლა გადავუღე ფოტო:))2002 წელი:))

———————————————–
12 ნოემბერი:ამ დღეს სკოლაში არ წავსულვარ ..დილით,როგორც კი ავდექი ჩემს დასთან ავედი..მთელი დღე მუსიკებს ვუსმენდი..სანამ ჩემს დასთან ავიდოდი ვნახე რომ მაღაზიიდან მოდიოდა რატი.ინსტიქტურად მოვბრუნდი და შევხედე,მან ხელი ამიწია..მერე ქრისტინეს გავყევი და რომ მოვედი აქ აღარ დამხვდა..მისი წასვლის შემდეგ დღე უაზრ

Image

ოდ გავიდა,,ამასობაში დაღამდა და დაწოლის წინ მასზე ფიქრში ვიმეორებდი გაკვეთილებს..და ჩამეძინა..

სამშაბათი..12 ნოემბერი..უაზრო დღე..ვნახოთ რა მოხდება ხვალ..13 ნოემბერს..ოთხშაბათს…

12 წლის:))

——————————————–

არასოდეს არ მქონია ისეთი სურვილი,როგორიც დღეს..მინდა გავხდე ცნობილი ადამიანი..დიდი ხანია ეს სურვილი მაქვს,მაგრამ ახლა ამაზე სერიოზულად ვფიქრობ..ჯერ მინდა ვიყო სიმღერების ავტორი,მერე-ვნახოთ..ეს სურვილი გამიჩინა ჩემმა მონდომებამ.დაწერილი მაქვს 3 სიმღერა:1.ცეკვებში გავა ღამე..2.შენთან მინდა …3.სევდისფერი ღამე..
ძალიან მინდა რამეს მივაღწიო და ამის დიდი იმედი მაქვს..ვნახოთ რა მოხდება..მე მჯერა რომ ამას მივაღწევ…
14 წლის…

—————————————————–

მართალი ყოფილა.რაც უფრო იზრდები,მით მეტ მეგობარს იძენ..იმდენი მეგობარი მყავს რომ მე თვითონ მიკვირს.შეყვარებული არ მყავს და ძალიან მიხარია.არც ვაპირებ ჯერ…
13.06.04… 15 წლის:))

—————————————————————————————————————————————

ღმერთო…როგორ მენატრება ის დრო…სხვა საფიქრალი რომ არ მქონდა:((

გაუკეთე კომენტარი

